Vennekoder

Hei!

Tenkte at første tråden her må jo være å dele vennekoder!

Samt deling av vennekoder kan man jo si litt om sine spillevaner, for å bli kjent, alle kan jo følge strukturen jeg setter opp her, så blir det fint og ryddig:

UNITE Nickname: Nightgale
UNITE Trainer ID: 34EQ2KM
Litt om deg i henhold til UNITE: Jeg spiller kun ranked, og prøver å pushe så langt jeg klarer når jeg spiller. Jeg spiller forøvrig mye i rykk og rakk, så kan være perioder hvor jeg nesten ikke spiller (blir for det meste opptatt med andre spill, eller lei sologrinden).
Ser gjerne etter noen som vil bli med å pushe rank da jeg begynner å bli litt lei av å spille alene.
Er ofte hardstuck i Ultra, men når jeg grindet på det meste så kom jeg i Master i fire sesonger på rad. Hadde vært gøy å se hvor langt opp i Master en sesong, sammen med andre!
Jeg ser da hovedsakelig etter noen som er i Ultra-Master siktet, som kanskje er litt lei av å spille alene, og lei av å tilte på dårlige teammates og kunne tenke seg å være med å grinde, og snakke sammen samtidig, for bedre kommunikasjon (Gjerne på Discord, men kan bruke noe annet om det passer seg bedre). Send gjerne en DM om dette høres ut som noe for deg, så kan vi dele Discord navn og slikt der :slight_smile:
Men sleng meg gjerne en friend request uansett, da det er hyggelig å få fylt opp vennelista med nordmenn!

For å enkelt copy-paste strukturen:

UNITE Nickname:
UNITE Trainer ID:
Litt om deg i henhold til UNITE:

2 Likes