Litt usikker på dette her: "Pokemon TCG Pocket" Demo Excludes Gameplay, But Articuno ex, Sabrina, and More "Genetic Apex" Cards Revealed! - PokeBeach
Tror kanskje det blir kult… Men… Vet ikke om jeg klarer å bli helt revet med.
Litt usikker på dette her: "Pokemon TCG Pocket" Demo Excludes Gameplay, But Articuno ex, Sabrina, and More "Genetic Apex" Cards Revealed! - PokeBeach
Tror kanskje det blir kult… Men… Vet ikke om jeg klarer å bli helt revet med.
Jeg er skeptisk på Pocket grunnet en veldig enkel grunn. Hvorfor ønsker de å ha to digitale TCG platformer? Det føles litt internt ødeleggende?
ja enig. det virker litt merkrlig. vet du hva forskjellene på pocket og online er?
Pocket virker litt mer… casual kanskje?
Tror det er meningen at det skal gi mer “samlefølelsen”, men jeg synes jo de egt. bare burde integrert det i TCG Live eller gjort Live om til Pocket og ført over alt man har dit. Det er veldig spesielt med to platformer ngl. Om det er noen større forskjell enn at kortene ser mer fancy ut og “pakkeåpningen” har en mer woaw factor over seg vet jeg ikke.
Jeg har lest litt mer. Virker som du sier at det er mer fokus på samling, og at spilling er forenklet en god del. Det er andre regler og spilles litt anderledes.
Det virker også som det er andre sett og andre kort, noe jeg syntes virker fornuftig.
Skulle ønske de heller laget to forskjellige game moses. Simplified og traditional og så heller oppgradert “samlefølelsen” i tcg live. Jeg bruker tcg live for å lære meg å spille og det er litt synd å lære seg andre regler i en annen app
Må si meg litt intrigued. Tror som nevnt at det er noe mer samlefokus i dette spillet. Noe jeg trodde det skulle være i TCG Live da jeg prøve det for første gang i sommer
Hva tror dere skjer med code cards fremover da? Mer fokus på pocket eller fortsetter de med tcg live?
Jeg tror code cards kommer til å være for TCG live fremdeles. Tror Pocket kommer til å være helt skjermet fra “vanlig TCG”, da det virker som at de kommer til å ha egne sett, men egne kort.